Pewniak.8p.pl PDF Drukuj Email
wtorek, 19 stycznia 2010 22:06

Serwis ma od kwietnia 2010 nowych właścicieli.

http://pewniak.8p.pl

Typ kontaktu:
E-mail zgodny z domeną strony, kontakt także przez formularz na stronie oraz gg, nie podano nazwiska właściciela, adresu firmy, brak NIP, brak REGON.

Regulamin:
Średniej długości, zapisy typowe „Serwis nie ponosi odpowiedzialności za...” itp.

Cennik:
1 dzień za 3.66 zł (sms).
7 dni za 10 zł.
1 miesiąc za 25 zł.
3 miesiące za 50 zł.
Dostępne też inne okresy płatne przez sms.

Płatności:
DotPay oraz dla abonamentu do 5 tygodni przez sms.

Czas podania typów:
Brak informacji.

Sposób dystrybucji typów:
Brak informacji (najprawdopodobniej przez stronę www).

Gwarancja:
Wyłącznie dla abonamentu miesięcznego i trzymiesięcznego "W przypadku ujemnego bilansu na koniec miesiąca - kolejny miesiąc gratis".

Zapewnienia bez pokrycia:
Trudno znaleźć coś pozytywnego, jak i negatywnego, bo praktycznie nie ma czego czytać prócz informacji, że istnieją 2 strategie w ramach jednego abonamentu.

Archiwum:
Archiwum od maja 2010, choć w statystykach widnieją wpisy też za kwiecień 2010 (strona jest monitorowana dopiero od 13.06.2010 przez Betmonitor). Liczba typów bardzo duża, a kursy w początkowym okresie w większości były w okolicach 1.5, od drugiej połowy lipca są nieco wyższe. Stawkowanie wprowadzono dopiero w lipcu (5j lub 10j). Brak wartości Yield, brak zysków miesięcznych (puste pola w dziale Statystyki w miesiącach kwiecień-czerwiec) - patrząc na okres monitorowany (od 13 do końca lipca 2010) uzyskany Yield = -2% (-27.5j). W połączeniu z często pojawiającymi się małymi kursami (1.1 - 1.3) sugeruje to, że małe były szanse, aby kiedykolwiek serwis uzyskał dodatni bilans, który zagwarantuje klientowi choćby zarobienie na opłatę abonamentową. Dopiero w lipcu zmieniono strategię i od razu są rezultaty, dodatni bilans +37.5j.

Kategoria klienta:
Brak informacji o czasie podawania typów, dawniej trafiały się nawet mecze pokroju Barcelona - Valladolid z kursem 1.04, obecnie właściciele gwarantują, że tego typu meczów już nie będzie - trudno cokolwiek wnioskować. Początkowo duża liczba typów miesięcznie, obecnie ok. 2-3 typy dziennie.

Reklamy:
Reklama Bet at Home.

Profesjonalizm (wizualny odbiór strony, poprawność językowa):
Wykonanie bardzo dobre, całość psuje jednak umieszczenie reklamy.

Wnioski:
Cena należy do najniższych w kraju, ponadto serwis dopiero pracuje na renomę, dopiero czwarty miesiąc był zakończony zyskiem. Znany jest tylko e-mail sprzedawcy, archiwum krótsze od statystyk, początkowo bez monitorowania typów, brak informacji o tym, ile czasu ma gracz na obstawienie, kursy dość niskie, zwłaszcza w początkowym okresie funkcjonowania, ujemny bilans w okresie monitorowanym (ok. 6 pierwszych tygodni monitoringu) - te cechy nie zachęcają zbytnio do skorzystania z takiej usługi. Jeśli jednak pierwszy dodatni miesiąc (lipiec 2010) będzie początkiem dobrej passy, to może serwis utrzyma się na rynku. Dokładniejszą ocenę będzie można podać po dłuższym okresie monitorowania.

Poprawiony: poniedziałek, 02 sierpnia 2010 15:12